31 Ocak 2011 Pazartesi

Windows 7 RC download


Microsoft Windows 7 Beta versiyonu (64 bit) kendi sistemime kurup 15 dk. kadar kurcaladım.
Bana göre windows 7 harikulade bir sistem ne Microsoft Windows Vista ne de Windows Xp hızıyla boy ölçüşebilir. Tabii ENG. versiyon olduğundan tam olarak ne nasıl çözemedim ama Vistadaki görseller daha da iyileştirilmiş ve bugünlerde Rc sürümü test etmek için kullanıcılara sunmuş bulunmakta. Microsoft Windows Vista 64 bir sistem kurulumunda harddiskte 18.x gb alanı işgal ederken Windows 7 sadece 10.x gb alan kaplamasıyla da hoşuma gitti. Benim gibi 120 gb hdd yi kullanıp 250 gb hdd yi depo olarak kullananlardansanız bu yer konusu hoşunuza gidecektir. :)
Tek eksiği RC sürümünde de Türkçe dil desteği vermemesi.
Artık sistemim çok yavaş derdi varsa winsows 7 yi kesinlikle öneririm beğenmediğiniz sisteminiz benim tabirimle canavar kesilecektir.

Anasayfa
Microsoft Windows 7 RC version download
Microsoft Windows 7 RC version TR dil download

0 yorum:

Yorum Gönder