31 Ocak 2011 Pazartesi

Acronis True image Home 2009 (resimli anlatım)

Acronis true image home 2009 veri yedeklemek boot cd oluşturmak yedeği geri yüklemek (resimli anlatım)

Acronis true image home 2009 güvenlik programını 3 işlemde ele almak gerekir.
Daha önceden yedek aldık bilgisayarımız açılmıyorsa boot cd oluşturmak için 1. aşama
yedekleme için 2. aşama ve yedekten geri yüklemek için 3. aşamayı bilmek gerekir diye düşünüyorum.

"Acronis true image home 2009" Boot cd (media) oluşturmak:


1.Resimlerle acronis true image home 2009 bootable cd oluşturmak
için tools menüsünden create bootable rescue media bölümüne tıklıyoruz.

2.Yeni gelen ekranı next deyip geçiyoruz.

3.Bu ekranı da next leyelim bakalım.

4.Şimdiki pencrede bootable mediamızı nereye kaydedeceğimizi imaj olarak alıp almayacağımızı soruyor
ben cd seçtim.

5.Sonraki adımda proceed butonuna tıklıyoruz yaklaşık 2 dk içinde boot cd yi hazırlamış olacak.


6. Cd yi başarılı bir şekilde hazırladığını gösteren bir uyarı mesajı verdi.













"Acronis true image home 2009" veri yedeklemek:


1.Acronis true image 2009 programında sol alttaki butonlardan
backup and restore bölümüne ordanda my computer'etıklayalım.


2.Karşımıza gelen ekranda sabit diskimizde hangi partition'ı yedekleyeceğimizi soruyor
ben yerel disk c yi seçiyorum ve next diyorum.

3.Yedeğimizi nereye kaydeceğimizi soruyor istenilen bir diğer partition seçilebilir.

4.Yedeği güncellemek için günlük haftalık aylık ve periyodik seçenekler var
ben yedeğimin güncellenmesini istemiyorum. güncellemeyi oto yapıyor.

5.Karşımıza gelen bu ekranda hiçbirşeye dokunmadan next diyorum.

6.Bu ekrana da next deyip geçiyorum.

7.Yedeğimizin güvenliği için şifre koyup koymayacağımıza bu ekranda
karar veriyoruz.

8.Hiçbirşeye dokunmadan next diyorum.

9.Ve acronis true image home 2009 da son adım proceed butonuna basıp vista işletim sisteminde
10dk. kadar bekliyorum 28 gb veri yedeklemesi 10 gb yer kaplıyor.













"Acronis true image home 2009" da yedeği geri yüklemek:

Oldu ki başımıza geldi bir sorunla karşılaştık gerek boot cd yi çalıştırarak gerekse
yazılımı çalıştırarak yedeği geri yüklememiz gerekti.

1. Acronis true image home 2009 programında sol alttaki butonlardan Protection state
bölümüne ardından işaretli olan activated linkine tıklıyoruz.

2.Yeni gelen ekranda imajımızı nereye yüklensin diye soruyor ben c yi aldığım için c tıkını koyarak ilerliyorum.

3.Sonraki adımda next deyip ilerliyorum.

4.Bana şifre koyduysan gir diyor ben koymadığım için next diyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder