31 Ocak 2011 Pazartesi

Kurulumsuz oyun çalışır mı?


Şimdiki yazıda kurulumsuz oyunlara değinmek istedim. Kurulumsuz oyun nasıl olur ve çalışır mı? gibi sorular kafanızı karışıtırıyorsa muhtemelen google'da arama yapıyorsunuz.
Kurulumsuz oyun windows xp ve windows vista (32-64 bit) işletim sistemlerinde çalışır.
Kurulumsuz oyunu ben bilgisyarla yeni tanıştığım zamanlarda keşfettim bazı uzmanlara göre kurulan her program windows'un kayıt defterinde (regedit) yığılmaya sebebiyet veriyor ve dolayısıyla windows yavaşlıyor.
Bende programları kuruyoruz bari oyunları kurmayalım dedim. Kurulumu yapılmış bir oyunun kurulum klasörünü kopyalayın (bu materyal bir dvd olabilir veya 2. bir Hdd.) bir sonraki formatta oyunu kurmadan çalıştırın. Eğer hata verirse "Directx 9.0c ve Directx 10.0c" windows bileşenlerini yükleyin sorun ortadan kalkacaktır bu dosyaları kurulumu gerçekleşecek oyun cd-dvd lerinin içinde de bulabilirsiniz.

Anasayfa
DirectX-9.0c download

0 yorum:

Yorum Gönder