31 Ocak 2011 Pazartesi

Hangi Windows 7 tercih edilmeli



Hangi windows 7 yi tercih etmeli... Çok alakasız bir konuymuş gibi ama benim test etiğim Windows 7 Rtm sürümler içinde en stabil çalışan x64 yani 64 bit windows 7.

64 bit windows 7 kullanırken şöyle düşünüyordum x86 daha hızlı olmalı. Yanılmışım...

Uzun zamandır antivirussüz çıktığım nette bilgisayarım ciddi anlamda zarar gördü tabii konuyu viruslere bağlamak ne kadar doğru bilemiyorum ama zor topladım. Dedim hazır format vakti gelmişken x86 kurayım. Kurduk iyi b.k yedik. Şöyle bir avantajım var sadece u torrent kurdum. Windows 7 nin x86 ultimate rtm sürümünden şahsen hiç memnun kalmadım. O kadar hantal bir sistem olabilir. Kaspersky 2009 antivirus programını kurdum uyumluluk sorunları var aynı yazılım x64 ile kusursuz çalışmakta. Eğer hangi windows 7 yi tercih edeceğim diyen kararsızlardansanız benim önerim kesinlikle x64 Windows 7 hız olarak da gücü hissedeceğinizi düşünüyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder